! Ohh Ye Ke !
Maklumat Terkini :
Home » » Perbezaan Antara lelaki Kacak Dan Lelaki Kurang Kacak Dari Kacamata Wanita

Perbezaan Antara lelaki Kacak Dan Lelaki Kurang Kacak Dari Kacamata Wanita

Written By Unknown on Friday 19 July 2013 | 09:30

Tahukah anda perbezaan antara lelaki kacak dan hodoh atau lebih sedap digunakan perkataan kurang kacak? Baik dibawah ini beberapa perbezaan antara lelaki kacak dengan kurang kacak.

Gambar hiasan bukan gambar admin :)

1) Lelaki kacak kalau pendiam perempuan akan cakap "puyoo!! cool la lelaki ni" namun lelaki kurang kacak kalau pendiam perempuan akan cakap " ala!! berlagak macam bagus".

2) lelaki kacak kalau buat jahat perempuan akan kata " tiada orang yang sempurna dalam dunia ni" namun lelaki kurang kacak kalau buat jahat perempuan akan kata " tengok muka dah tahu, muka pecah rumah".

3) lelaki kacak kalau tolong perempuan yang diganggu, perempuan akan kata " mungkin ini jodoh aku kot" namun lelaki kurang kacak kalau tolong perempuan yang diganggu, perempuan akan kata " entah-entah diorang ni berpakat".

4) Kalau lelaki  kacak kahwin dengan perempuan cantik, perempuan akan kata " sepadan macam pinang di belah dua". namun lelaki tidak kacak kalau kahwin dengan perempuan cantik, perempuan akan kata "guna bomoh boleh la".

5) Kalau lelaki kacak bawa BMW perempuan akan kata " cantik kereta abang". Namun kalau lelaki kurang kacak bawa BMW perempuan akan kata " bang, bosnya ada".

6) Kalau lelaki kacak tidak mahu ambil gambar, perempuan akan kata " dah la kacak low profile pula tu". Namun kalau lelaki kurang kacak tidak mahu ambil gambar perempuan akan kata " mungkin takut gambarnya tersebar".

7) kalau lelaki kacak menuang air di gelas wanita, perempuan akan kata " ini barulah lelaki romantik". namun jika lelaki kurang kacak menuang air di gelas wanita, perempuan akan kata " memang ada naluri seorang pembantu".

8) Lelaki kacak kalau bersedih hati perempuan akan kata " abang jangan bersedih, cerita semua masalah kat saya". namun lelaki kurang kacak kalau bersedih hati perempuan akan kata " ni apa nanggis-nanggis ni, macam perempuan!".

P/S: Admin nak sangat jadi lelaki kacak haha..
Share this post :

Post a Comment

ohhyeke.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.



 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Ohh Ye Ke - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger