! Ohh Ye Ke !
Maklumat Terkini :
Home » » Ketabahan Nora Danish

Ketabahan Nora Danish

Written By Unknown on Thursday 25 July 2013 | 22:17

Ramai peminat yang pertikaikan cara Nora Danish yang kini telah berbaik-baik dengan Fasha Sandha. Ini berikutan lawatan Nora kerumah fasha yang baru lepas melahirakan cahaya mata pada bulan april lalu.


Terdengar juga cakap-cakap negatif dari sebilangan peminat yang mengatakan Nora sengaja mencari publisiti murahan, berikutan gambar yang dimuat naik oleh Nora Danis di laman sosial yang kelihatan mesra dengan Fasha Sandha.

Terbaru di suatu majlis, peminat rasa kurang senang melihat Nora berkumpul dengan fasha dan jejai bekas suami Nora. Peminat merasakan kurang baik bermesra dengan bekas suami di khalayak ramai. Bimbang akan menimbulkan fitnah baru pada Nora.


Itu adalah antara luahan isis hati peminat Nora. Namun jika difikirkan kembali, Nora tidak patut hipokrit atau berpura-pura jika niat sebenar Nora memang ingin berbaik-baik dengan semua orang.

Kenali Nora bukanlah seorang yang kaki gaduh atau pun sombong. Memang itulah perwatakan Nora Danish dari dulu hinggalah sekarang yang menyebabkan Nora begitu disenangi dan disayangi oleh peminat dan orang-orang di sekeliling.

P/S: Admin minat tengok Nora Danish, mukanya comel.. comel sangat hehe..
Share this post :

Post a Comment

ohhyeke.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.



 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Ohh Ye Ke - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger