! Ohh Ye Ke !
Maklumat Terkini :
Home » » Apa Sudah Jadi Harimau Malaya Sudah Masa Memecat Raja

Apa Sudah Jadi Harimau Malaya Sudah Masa Memecat Raja

Written By Unknown on Tuesday 30 July 2013 | 09:00

Apa sudah jadi dengan Harimau Malaya? Mungkinkah sudah masanya untuk memecat Dato Raja Gopal sebagai jurulatih pasukan Harimau Malaya? Ini adalah prestasi hambar serta kekalahan yang berterusan Harimau Malaya.

Bayangkan daripada 12 perlawanan Harimau Malaya hanya menang 2 kali, seri sekali manakala kalah 9 kali. Jika keputusan ini berlaku dalam sesuatu liga, alamatnya kedudukan tercorot adalah jawapannya.


Rata-rata peminat sudah putus harapan kepada dato Raja Gopal, kerana sedikit kepercayaan yang senantiasa diberikan tidak digunakan sebaiknya oleh Dato Raja Gopal.

Memang itu hanyalah perlawanan persahabatan, namun kekalahan berterusan sedikit sebanyak dapat memudarkan semangat pasukan Harimau Malaya.

Bekas pemain kebangsaan menyifatkan kekalahan memalukan Harimau Malaya 0-5 kepada kelab kedua tercorot J-League 1, Shonan Bellmare dalam aksi persahabatan kelmarin, sebagai satu tragedi bola sepak tanah air.

Jika sebelum ini kita kalah dengan Chelsea, walaupun kecewa namun sememangnya kita akui Chelsea adalah pasukan yang bukan calang-calang kerana tahun lepas Chelsea adalah pasukan yang menjuarai liga juara-juara eropah menewaskan pasukan Barcelona.

Namun kalah dengan pasukan tercorot dengan jaringan yang cukup besar amat lah memalukan dan tidak salah rasanya jika masa ini Dato Raja Gopal turun dari takhta atau masihkah anda ingin memberikan satu lagi peluang??

P/S: Tepuk dada tanya selera.
Share this post :

Post a Comment

ohhyeke.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.



 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Ohh Ye Ke - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger