! Ohh Ye Ke !
Maklumat Terkini :
Home » » Halim Othman Bakal Berkahwin

Halim Othman Bakal Berkahwin

Written By Unknown on Thursday 15 August 2013 | 23:45

Siapa yang tidak kenal dengan Halim Othman Penyampai Radio Suria FM. Suaranya telah lama menghiburkan para pendengar di Malaysia bermula dari radio Era FM yang kini telah bergandingan dengan Adibah Noor di Suria FM.

Selain petah berbicara Halim Othman juga mempunyai paras rupa yang kacak dan manis. Namun entah dimana silapnya, kerana belum jodoh sehingga ke hari ini Halim Othman masih lagi belum mendirikan rumah tangga walaupun telah mencecah umur 48 tahun.

Apa yang mengembirakan dengarnya kini Halim Othman tengah hangat bercinta dengan wanita yang berasal dari Palong Negeri Sembilan yang bernama Dania Danisha. 


Dania boleh tahan cantik dan tentunya amat padan dengan Halim Othman. Menurut sumber Dania adalah bakal isteri Halim. Bagaimanapun masih belum dapat dipastikan.


Harapan saya dan tentunya peminat Halim Othman di Malaysia agar percintaan ini berlanjutan sehingga ke jinjang pelamin. Moga dipermudahkan untuk Halim Othman untuk mendirikan masjid. Tahniah buat Halim Othman dari kami dan krew.

P/S: Halim Othman ni kira awet muda, dari dulu sampai sekarang tetap kacak.
Share this post :

Post a Comment

ohhyeke.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.



 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Ohh Ye Ke - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger